Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Sara Jonasson - 4 februari 2014 17:55

Dagen började med stallmorgon, sen blev det en promenad med mamma på nästan 4,5 km runt Sveg. Sen handlade vi lite på dollar och konsum, fick b.la dubbar och solglasögon av henne, bäst som hon är!Behöver nåmligen skydd för ögonen när jag rider, de rinner när jag rider i snabbare tempon och det resulterar i att jag inte ser ett skvatt, så det ska bli så skönt att kunna se nu ;) Och dubbar behövdes verkligen det med eftersom mina förra var platta..Hur som helst så fortsatte vi sen hemåt där vi gjorde en lunch som bestog av kålrabbigratäng med lax och pepparrotsfärskost. Gottigottgott! Gratängen smakade helt otroligt precis som potatisgratäng, så den kan jag verkligen rekomendera för den som vill reducera antalet kolhydrater i sin måltid. Sen åkte jag och Linas och handlade lite samt ställde i ordning åt Linn i stallet. Gud vad skönt att ha handlat bra råvaror som jag kan använda mig utav. Tänkte tex försöka hinna med att göra egna energibars på eget recept lite senare, längtar! Ska även hinna med att natta hästar innan dagen är slut, skulle behövt äta middag med, men jag tror jag hoppar den idag..Är fortfarande mätt från lunchen så en kopp te får nog duga idag. Slänger upp bild och recept här sen om energibars-bakandet blir av ;)

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards