Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Sara Jonasson - 1 februari 2014 09:22

Igår började dagen med gym på ca 45 min tillsammans med mamma, sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning innan vi åkte ut på Sveg igen och handlade, beställde hem mineraler till Linn samt besökte försäkringskassan. Sen åkte jag och Linas och handlade massa käk till helgen, sen åt vi hamburgare (jag med isbergssallad istället för bröd) Gött som f*n! 

Märks att man inte gymmat på ett tag, man orkar inte lika mycket som innan..Men fri från träningsvärk är jag idag iaf, som det känns just nu iaf ;) Så nu blir det frulle sen en promenad med mamma. Får se vad som sker senare under dagen, tänkte iaf slänga in resten av pryllistan på grejer jag inte vill/kan klara mig utan i stallet/på hästryggen här senare iaf, håll ut! :)



Gårdagens köp: Mascara, hårfärg, 2 par leggings, mobilkort, samt en stavmixer med tillbehör. Allt som allt kostade det 791:- med frakt på leggingsarna inräknat. 

 


Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards