Alla inlägg under maj 2012

Av Sara Jonasson - 24 maj 2012 20:21

 

Bild på Fabbe från igår. Bilden är tagen av Alva :)

Av Sara Jonasson - 24 maj 2012 20:08

                                                  
          
 

Blue lagoon. Guud vad den ser god ut, skulle säkert sitta jäkligt fint i detta varma sommarväder! Åka runt i finbil och smutta på den skulle inte heller vara helt fel, eller ligga på en badmadrass å sippa..Den ska jag prova så fort jag fått pengar! ;) (För den som kanske missat så har alltså sommarn äntligen kommit till Sveg, det är solnedgång, blå himmel och 23,4 grader!! Gräset är numera illgrönt och träden blommar för fullt, underbart!)

Av Sara Jonasson - 23 maj 2012 21:59

Idag har jag haft en helt underbar dag! Har solat hela dagen och vart i stallet hela kvällen. Haft det jätte mysigt med Fabbefarbror :) Känns skönt att vara tillbaka i de gamla goda stallet, som jag saknat det!

Nu är Peter här och vet inte riktigt vad vi ska hitta på..Om det blir tv tittande eller om vi ska ut å glida lite kanske :) Vi hörs i morgon, tjarå bloggen!   

<3

Av Sara Jonasson - 23 maj 2012 15:43

Av Sara Jonasson - 22 maj 2012 20:05

Sitter och Inväntar det näst sista avsnittet av Desperate housewives som ska ses tillsammans med mor, till det blir det hemagjord vaniljglass(som jag gjort såklart ;)) med maränger, chokladsås och banan! möms! Sen tänkte jag och Peter ut och åka lite bil när han slutat jobbet, blir väl en tur i skogen med massa technodunk  , fast kanske lite gladare min än så he he..  Så hoppas inte NEradio ger upp åt oss ikväll. Imöra blire skola igen, har fortfarande ont i kroppen sedan igår när jag fick mig en rejäl smäll i backen, man ska aldrig slappa på hästryggen, även de stabilaste kan bli skrämda! Finns bara en häst som är 100% säker och den är gjord i trä..Men imorgon blir det en ridtur igen hoppas jag! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards