Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sara Jonasson - 3 februari 2014 18:49

Det vart brorundan 4,5 km på 40 min följt av 40 min gym. Sen åkte vi hem till mamma där jag åt en lättare lunch och städade rent akvariumet samt sålde hela rasket..Dom kommer få det mycket bättre nu mina fina fiskar. Efter det åkte jag och lämnade mitt distansträns åt maggan som ska prova sy några stygn i det, snäll som hon är! Sen gjorde jag käk, blomkålspure med köttbullar, gräddsås och lågkalori lingonsylt. G-Ö-T-T! Nu ska jag duscha en sväng innan jag sticker ut till stallet och nattar hästar. Imorn tänkte jag göra brorundan imorn igen, antingen med mamma eller själv. Blir jag själv så ska jag prova jogga/springa i intervaller. Ont men skönt! ajaj vad jag längtar.. 


j  

Av Sara Jonasson - 3 februari 2014 08:58

Ny vecka, nya möjligheter och äventyr! Kickar igång veckan med fröknäcke med ost och kaviar, ett ägg och vitt te innan rask promenad/jogging och gym med mamma. Nu har jag stått still i vikt och börjar känna mig något förslappad, så nu jäklar ska det tränas igen! Upp med humör och hälsa, träningskläderna på. Here we go..

 

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards