Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Jonasson - 27 juni 2012 13:01

 

Ååh, dom där naglarna vill jag bara haa! Alltid redo för party!

Av Sara Jonasson - 20 juni 2012 14:36

Så, nu jäklar har jag hittat reda på en gammal trogen parfym på nätet, tur jag gjorde det eftersom mina andra 2 älsklingar aldrig mer kommer köpas in till Sverige som det låter nu..Denna gammelnya parafymen är dessutom billig och luktar helt förförande gott. Det ingick även bodylotion och showergel, så jag är helnöjd! Slängde även med ett paket lösnaglar och en kajalpenna, vilket jag kanske inte borde gjort, det gick lite fort att trycka där, det var ju eyeliner jag skulle ha men men, kajal funkar säkert bra det med! :) Hela kalaset gick på 350:- med frakt och grejer, så det blir 2 tummar upp! Tyvär så måste jag hemlighetsstämpla denna sida, vill inte att denna parfymen också ska bli slutsåld..Håller hårt om denna nu, så sorry bitsches! ;)

Av Sara Jonasson - 14 juni 2012 13:42

Snart mina!

     

Av Sara Jonasson - 12 juni 2012 20:34

Kan inte sluta skratta åt detta klippet, tusan vad käringa svär hahahah!! :'D Men ska behärska mig lite, det är trots allt ett otäckt klipp, skulle nog reagera ganska så likadant om jag vore antingen hon eller han.

Av Sara Jonasson - 12 juni 2012 19:03

Nätshoppade lite idag:

 

Jeans från H&M. Har inte använt jeans på säkert 4 år, så jag har ingen aning om de kommer passa mina kurvor eller ej..Hoppas såklart på det bästa, snygg är dom iaf!

 

Skor rån H&M. Köpte ett till par sånna här skor, då mina börjar bli missfärgade. Det ska vara vita tygskor på sommaren tycker jag, dyrt men ack så snyggt! ;)

 

Ring från H&M


 

Spetslinne från Veromoda, skitsnyggt, hoppas det sitter minst lika bra på min kropp! Antingen så låter jag det hänga över ett par svarta leggings eller så drar jag en kjol över linnet ovaför naveln. får se vad som går an. Till det tänkte jag dra på mig en kavaj och lite smycken.

Av Sara Jonasson - 12 juni 2012 18:41

Hej på er! Tänk att man ska behöva få lite små-ångest bara för att man inte haft någon större lust eller tid att uppdatera sig, vet liksom inte vart man ska börja. Uppdatering av mitt liv sedan sist: Min kära gamla medryttarhäst Alex har nu flyttat tillbaka till sveg efter ett år på foder i stockholm, han har nu bytt ägare och jag kvarstår som medryttare, kanon! Som jag saknat hjärtat mitt! Men på allt detta positiva så skulle man ju såklart gå och bryta fotleden 2 dagar innan Alex ankomst, i en ridolycka. Det var första gången jag skulle rida den hästen och det vart som det blev med den premiärturen. Resulterade i en spiral fraktur och gips 4-5v. Har nu 18 dagar kvar till nästa rönken(4veckor med gips) och då hoppas jag få bli av med klumpfot!  

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards