Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Sara Jonasson - 19 januari 2014 22:06

Tänk att jag har faktiskt hunnit med allt jag skulle göra ikväll, skönt!

Här kommer bilderna på älsklingarna  


Sötaste finaste Asta myser i sin nya lya som hon fick idag

     

Linn tror sig se något genom fönstret och blåser upp sig..              

 

Mys med den bästa hästen!

  

Av Sara Jonasson - 19 januari 2014 14:29

Hade tänkt ta en rejäl och lång ritur idag men den planen gick i kras när vi körde av vägen och bilen satt fast i flera timmar..Har under tiden bilen suttit fast, spenderat min tid hemma hos mamma med min råtta Asta, passade på att städa och möblera om buren medans hon sprang omkring i lägenheten med katten Lingling och busade.

Idag ska hon få följa med mig till killen, och stanna där. Det är bättre att hon får vara där eftersom jag bor där nu för tiden. Gjorde förresten en tråkig upptäckt på henne idag, hon har fått en juvertumör runt juvret, min lilla gumma..Menmen, det är ju inget ovanligt hos råttorna och hon är ju fortfarande pigg, alert och nyfiken. Så, så länge den inte stör henne på något vis så får hon leva vidare..


Som tur är finns snälla och hjälpsamma grannar som kan dra upp bilhelvete när det behövs! Så nu ska vi strax åka, sen ska jag baka fröknäcke, laga mat samt försöka hinna ta en genomkörare i paddocken med Linn innan stallstäd och nattning av hästarna. Ska senare under kvällen även försöka lägga upp lite bilder på min lilla Asta gumma och kanske också på finaste Linn.

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards