Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Sara Jonasson - 13 januari 2014 09:21

Började dagen med stallmorgon och hästarna var ivrigare än någonsin att få komma ut i 18 minusgrader..Speciellt Linn. Hon passade på och drog en vända över till granngården samt grannhagen där hon rejsade hejvilt med båda bakbenen sparkandes i skyn..Hon kan ibland hon med, den lilla damen..             

                                                             

Jag är iaf hemma med en trilskandes mensvärk idag, så jag tänkte passa på att baka fröknäcke och ev träna plankan samt knipövningar (för att bli en bättre hästryttare) om inte värken sätter stopp för det..

Jag och Linas var förresten till Mora igår och handlade en massa billig mat på willys samt bytte bort piss-saaben mot en ful men bekväm bmw. Jag bara älskar att få åka bort över en dag och få se och göra annat än det vardagliga,

(gå runt på willys samt frysa ihjäl på biltemaparkeringen i klackskor och leggings äre ju sällan man får uppleva i sveg liksom), ha ha ha.. 

Nä nu ska jag försöka göra någon nytta i hemmet istället, hare!

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards