Alla inlägg den 1 december 2013

Av Sara Jonasson - 1 december 2013 21:16

Helgen har vart bra! I fredags vart det fotografering med Alva men tyvärr så har inte leveransen av fotona funkat så bra pga hennes internet. Lektionen med Malin H vart tyvärr också inställd pga att hon hade mycket annat att stå i tills hennes flytt idag. Så vi hoppas på en lektion framöver när hon är här och häsar på istället :) Igår vart det korvgrillning i stallet med tjejerna (Madde och Clara) som hade pyntat och gjort det julfint i stallet under dagen och idag har vi ansvarat över ponnyridningen på julskyltningen med Linn. Linn var till en början något nervös pga att den hårda blåsten gjorde alla föremål levande och pga mycket folk och den höga musiken. Men vi ställde oss på andra sidan torget och då vart hon som den trähäst jag täljt på! Hon var lugn och trevlig hela tiden och jag hade en riktigt trevlig kväll tillsammans med henne, duktiga ungdomar och små modiga ryttare! Imorn blir det stallmorgon, skola sedan gym, ev en ridtur efter det. Vi hörs! :)

Foto: Alva Persson

Presentation


Här skriver jag om vad min vardag erbjuder mig och de mina, när mitt liv ger mig tiden och lusten till det. Hästar, lchf baserad kost & hälsa, träning och även en del recept är det som bland annat kommer att toppa rubrikerna, hoppas ni kommer g

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards